گونه گذاری طبیعی با طب سوزنی سنتی

از مشکلات موجود در بعضی از افراد، لاغر شدن صورت بعد یک دوره بیماری و یا مشکلات روحی و استرس های شدید، و یا زایمان و … می باشد. همچنین افزایش سن با افتادگی و شلی عضلات گونه باعث لاغر شدن صورت و گونه ها می شود.

البته عده ای هم همیشه صورت های لاغر و استخوانی داشته و از این بابت درمان های زیادی را هم تجربه کردند، که کم و بیش اثر چندانی نداشته است.

گونه و لب ها نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند. امروزه با استفاده از طب سوزنی و تحریک نقاط خاص در صورت به بهبودی شکل ظاهری صورت و افزایش حجم گونه و لب کمک شایانی می شود.

طب سوزنی چگونه باعث گونه گذاری و افزایش حجم لب می شود؟

در طب سوزنی چین، ظاهر صورت را بازتابی از شرایط کلی بدن می دانند. عملکرد طبیعی ارگان های مختلف و مریدین های انرژی در بدن موجب جریان کافی و منظم خون و انرژی شده و به صورت ظاهری سالم و بشاش و با طراوت می دهد.

در درمان صورت های لاغر، برای گونه گذاری و حتی افزایش حجم لب، باید علاوه بر سوزنهای نازک و ظریف در صورت بصورت موضعی، به درمان ارگان های داخلی بدن و انرژی حیاتی موجود در مریدین ها نیز بپردازیم. و در واقع با رفع مشکلات پایه ای، کمک بیشتری به اصلاح ساختار صورت می شود.

سوزن های موضعی و سطحی ظریف در نقاط خاص صورت، بدون هیچگونه تزریق ماده شیمیایی در صورت و فقط از طریق به تعادل رساندن انرژی بدن و افزایش جریان خون موضعی به ترمیم صورت کمک می کند.

به بیان دیگر با زدن سوزن های ظریف به صورت یک فرآیند التهابی در صورت فعال می شود که بدنبال آن وضعیت خونرسانی عضلات صورت بهبود پیدا کرده و از حالت شلی و افتادگی خارج و قوام طبیعی خود را بدست می آورند. ضمن اینکه در طی این فرآیند آب موجود در پوست صورت هم تنظیم شده که باعث شادابی پوست و افزایش حجم در گونه ها و لب می شود.

تعادل چربی زیر جلدی در صورت علت دیگر ترمیم گونه ها و لب است. که با شروع و ادامه فرآیند التهابی این تعادل ایجاد می شود.

جلسات درمانی با طب سوزنی در درمان گونه گذاری و برجسته کردن لب چگونه است؟

برای درمان گونه گذاری و برجسته کردن لب ابتدا باید وضعیت ارگانهای داخلی و مریدین های انرژی بدن را به تعادل رساند. به همین دلیل شروع جلسات طب سوزنی با هفته ای سه جلسه می باشد.

بعد 8 الی 12 جلسه پزشک معالج بر اساس شرایط هر فرد و نیاز درمانی تصمیم به کاهش جلسات درمانی در هفته می گیرد. بطور کلی حدود 20 الی 30 جلسه درمانی برای بهبود وضعیت گونه ها و لب ها لازم است.

لازم به ذکر است در مواردیکه صورت حجم از دست داده باشد لازم است از تزریق چربی استفاده شود. هر چند تزریق چربی نمی تواند باعث بازسازی کلاژن شود، و برای دستیابی به بازسازی کلاژنی لازم است از طب سوزنی استفاده شود.

خوشبختانه مراجعین به مطب برای درمان مشکلات صورت از طب سوزنی به میزان زیادی رضایت دارند. و خداوند سبحان را از این بابت شاکرم