درمان مشکلات زیبایی پوست صورت با طب سوزنی سنتی

طب سوزنی بعنوان روشی موثر در درمان انسان، ریشه در تاریخ کهن چین دارد. در سالهای اخیر توجه بسیاری از مردم تمام کشورها به استفاده از طب سوزنی برای برطرف کردن مشکلات زیبایی پوست جلب شده است.

از آنجا که طب سوزنی روش درمانی کل نگر است علت مشکلات صورت را هم ناشی از اختلال در روند کار طبیعی ارگانهای داخلی بدن همچون طحال، کبد، کلیه ها و… می داند.

بطور مثال سیاهی دور چشم و لک های صورت را ناشی از اختلال در کار طبیعی کبد و طحال می داند و پف زیر چشم را هم ناشی از اختلال در کار طبیعی کلیه ها و طحال می داند. به همین دلیل برای درمان مشکلات زیبایی صورت نه تنها سوزنهای درمانی به صورت زده می شود، بلکه باید مسیر انرژی ارگانهای داخلی بدن را هم درمان کرد.

بنابراین با اصلاح مشکلات داخلی بدن می توانیم مشکلات پوستی صورت را بطور ریشه ای درمان کرده و پوستی سالم و شاداب داشته باشیم.

ضمن اینکه با درمان مشکلات ریشه ای بدن ( مشکلات ارگانهای داخلی موثر در زیبایی پوست ) بسیاری از مشکلات جانبی بیماران هم برطرف می شود.

از مزایای استفاده از طب سوزنی در درمان مشکلات زیبایی پوست صورت، ماندگاری بالای درمان است. زیرا در این روش با استفاده از توانمندی طبیعی بدن اختلالات پوست درمان می شود. (برعکس تزریق ژل یا بوتاکس)

در این روش درمان هیچگونه تزریق شیمیایی صورت نمی گیرد به همین دلیل هیچگونه عارضه جانبی و یا درد ندارد. فقط از سوزنهای بسیار ظریف در صورت و سایر نقاط مرتبط استفاده می شود.

طب سوزنی چگونه در زیبایی پوست صورت اثر می کند؟

طب سوزنی با بهبود فعالیت ارگانهای دخیل در زیبایی و طراوت و شادابی پوست و همچنین با بهبود خونرسانی پوست، باعث رطوبت بهتر و حساسیت پذیری کمتر پوست شده و با تولید کلاژن و الاستین، بدن شروع به ترمیم پوست آسیب دیده صورت می کند.

لیستی از مشکلات زیبایی صورت که طب سوزنی در درمان آنها موثر است را در زیر آورده و در هر مورد در آینده نزدیک مقاله ای تقدیم خواهم کرد:
  • چروک صورت (چروک پیشانی ، بین دو ابرو ، خط خنده ، دور چشم و …)
  • تیرگی دور چشم ها
  • لک صورت
  • افتادگی پوست صورت
  • جوش صورت (آکنه)
  • ریزش مو
  • جای جوش های صورت (اسکارهای صورت)
  • غبغب
  • پیری پوست (جوانسازی یا شفاف سازی پوست صورت با طب سوزنی)

2 دیدگاه در “درمان مشکلات زیبایی پوست صورت با طب سوزنی سنتی”

1. سلام