طب سوزنی تب سوزنی کلینیک طب سوزنی دکتر محمدمهدی اسعدی طب سوزنی  گوش طب سنتی عوارض طب سوزنی فواید طب سوزنی طب سوزنی برای زیبایی پوست مو آموزش طب سوزنی تهران اصفهان مازندران مشهد قم تبریز شیراز طب سوزنی برای لاغری درمان چاقی ترک اعتیاد با طب سوزنی هزینه طب سوزنی بهترین متخصص طب سوزنی سوزن های طب سوزنی لیفت صورت امبدینگ خطوط لبخند خط لبخند اخم کمر درد دیسک کمر طب سوزنی سردرد طب سوزنی روماتیسم زانو طب سوزنی افسردگی

خدمات مشاوره و روانشناسی

از آنجایی که انسان شریف ترین مخلوقات است، سلامتی و بهزیستی او همیشه  به عنوان یکی از مهمترین مسائل بوده است. سلامت، دارای ابعادی است که شامل بعد جسمی، روانی و اجتماعی است. پرداختن به بعد روانی انسان در عرصه روانشناسی از دیر باز مد نظر بوده است و در سه حیطه پیشگیری، آسیب و درمان مطرح است.

البته سطوح رشدی انسان سبب میشود تا انسان در هر برهه ای از زمان به نوعی مشاوره احتیاج پیدا کند؛ مثلا در دوره نوجوانی و هویت یابی،  پیش از ازدواج، ازدواج و راهکارهای ارتباط مؤثر با همسر، آمادگی برای پدری و مادری، تعاملات با کودک و نوجوان در تمامی سنین در دو حیطه پیشگیری (در زمانی که هنوز مشکلی بروز نیافته)  و درمان (در زمان بروز مشکل) مطرح است.

پس بر خلاف تعریف عموم مردم  و برداشت آنان از مشاوره و خدمات روانشناسی، فقط به بعد بیماری و درمان آن توجه دارند و گاه با برچسب هایی افراد را در بحرانها از گرفتن خدمات مشاورهای محروم میکنند؛ جالب آن است که بدانیم مهمترین حیطه خدمات روانشناسی در بعد پیشگیری است تا افراد و خانواده ها دچار بحران نشوند؛ گاهی با یک راه حل پیش پا افتاده ولی کلیدی از بحرانی نجات می یابیم که شاید درمان آن به مدتها تلاش نیاز داشته باشد. پس یک روانشناس میتواند در دو حیطه پیشگیری و درمان کمک شایان توجهی بکند.

جهت دریافت وقت مشاوره خانواده و ازدواج با سرکار خانم دکتر توکلی از اساتید مجرب و مورد وثوق با شماره  09128449769 در ساعات 5 عصر تا 9 شب تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “خدمات مشاوره و روانشناسی”

  1. سلام خسته نباشید میشه پزشک طب سوزنی در شیراز بهم معرفی کنید ممنون

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.