طب سوزنی تب سوزنی کلینیک طب سوزنی دکتر محمدمهدی اسعدی طب سوزنی  گوش طب سنتی عوارض طب سوزنی فواید طب سوزنی طب سوزنی برای زیبایی پوست مو آموزش طب سوزنی تهران اصفهان مازندران مشهد قم تبریز شیراز طب سوزنی برای لاغری درمان چاقی ترک اعتیاد با طب سوزنی هزینه طب سوزنی بهترین متخصص طب سوزنی سوزن های طب سوزنی لیفت صورت امبدینگ خطوط لبخند خط لبخند اخم کمر درد دیسک کمر طب سوزنی سردرد طب سوزنی روماتیسم زانو طب سوزنی افسردگی ریزش مو ماساژ درمانی میگرن آلرژی

افسردگی آقای دکتر و درمان با طب سوزنی سنتی

یک پرونده جذاب (۱۰)

مدتی قبل یکی از بیماران که با طب سوزنی درمان می شد از من پرسید: “آقای دکتر با طب سوزنی می توان افسردگی را درمان کرد؟” با پاسخ مثبت، توضیح کاملی دادم و منجر به ارجاع بیماری شد که گزارش آنرا خدمتتان تقدیم می کنم.

بیمار آقای ح – ر ۲۸ ساله از دانشجویان ممتاز یکی از دانشگاههای معتبر، و شاگرد اول دوره کارشناسی می باشند. متاسفانه بدلیل افسردگی در سال آخر بدون اطلاع خانواده درس را رها می کنند. با کمک یکی از اساتید به خانواده اطلاع داده می شود که به لطف خداوند درمان شده و ادامه تحصیل می دهند و با بهترین نمره فارغ التحصیل می شوند. در دوره فوق لیسانس شرکت و با بهترین نمره قبول می شوند. ولی در ادامه بدلیل عود بیماری درس را رها می کنند. خوشبختانه باز هم با پیگیری خانواده درمان می شوند و دوره درس را با بالاترین نمرات می گذرانند.

در دوره دکتری هم شرکت می کنند ولی متاسفانه این بار بدلیل عود چند باره، پاسخ درمانی مطلوبی حاصل نمی شود. و همین امر باعث اختلال شدید در ادامه تحصیل می شود. و درس را رها می کنند.

 در چنین شرایطی و در حین مصرف دارو تحت نظر روانپزشک، بیمار به اینجانب مراجعه می کنند. در ابتدا هیچ امیدی به بهبودی نداشتند. و به روش درمان با طب سوزنی هم با دید منفی نگاه می کردند.

توصیه به شروع درمان با روش طب سوزنی و ادامه مصرف داروهای استاد محترم روانپزشکی، شد. ایشان پذیرفتند. خوشبختانه بعد ۸ جلسه درمانی شرایط بسیار عالی بود و معیارهای افسردگی بین المللی DSM5 را فعلا ندارند. ادامه درمان بصورت یک جلسه در هفته پیگیری شد. خوشبختانه شرایط بیمار عالی بود. به همین دلیل جلسات درمان بصورت یک جلسه در دو هفته ادامه داده شد. و با ثبات شرایط فعلا درمان بصورت یک جلسه در ماه در حال پیگیری است.

ایشان از نتیجه درمان بسیار راضی هستند. و گاهی می گویند ای کاش زودتر با طب سوزنی آشنا می شدند تا دوره دکتری شان آسیب نمی خورد. برای ایشان و همه بیماران آرزوی سلامتی کامل را دارم.