درمان چاقی با طب سوزنی سنتی

درمان چاقی با طب سوزنی سنتی – قسمت دوم

چگونه طب سوزنی باعث درمان چاقی میشود؟

مکانیسم اثر طب سوزنی در درمان چاقی بسیبار متنوع می باشد. طب سوزنی با اثر بر روی اشتها و افزایش احساس سیری (از طریق اثر بر روی هیپوتالاموس) مانع پر خوری می شود. طب سوزنی با ایجاد آرامش ذهنی (تاثیرات ضد اضطرابی) در کنترل چاقی موثر است. زیرا هورمونهای ترشح شده در هنگام اضطراب از طریق افزایش اشتهاء و… چاق کننده هستند.

التهاب ایجاد شده در هنگام سوزن زدن به بدن باعث فعال شدن یک روند بسیار پیچیده میشود که در طی این مسیر التهابی تجزیه چربی ها صورت میگیرد. بهبود حرکت روده ها، کاهش یبوست و اصلاح خواب – موارد فوق مختصر مکانیسم اثر طب سوزنی در درمان چاقی است.

آیا در کاهش وزن با طب سوزنی سنتی رعایت رژیم غذایی الزامی است؟

در مواردی که بیمار قادر به رعایت رژیم غذایی نباشد طب سوزنی به تنهایی کمک کننده است ولی با سرعت کمتر (البته این به معنای تایید پرخوری و بی تحرکی نمی باشد).

آیا طب سوزنی در افرادی که نمی توانند ورزش کنند (همچون بیماران مبتلا به درد زانو یا دیسک کمر) سبب کاهش وزن می شود؟

طب سوزنی بدون ورزش هم می تواند سبب کاهش وزن شود ولی با سرعت کمتر – البته توصیه می شود از بی تحرکی کامل اجتناب شود.

برای لاغر شدن با طب سوزنی حتما باید همه بدن را سوزن بزنیم؟

خیر، با استفاده از طب سوزنی گوش بدون استفاده از طب سوزنی بدن میتوان به نتایج مشابهی دست یافت.

ادامه دارد...

2 دیدگاه در “درمان چاقی با طب سوزنی سنتی – قسمت دوم”

1. سلام لطفا ادرس و شماره تماس خود را جهت مراجعه بگوييد يا مكان مورد اطمينان جهت لاغري را بفرماييد نياز فوري به لاغري سريع جهت مراسم عروسيم دارم ادرس من زعفرانيه هست با تشكر

1. سلام با تشکر از بازدید شما! اطلاعات تماس در سایت آمده است. در صورتی که کلینیک از محل زندگی شما دورتر بود می توانید از طریق لینک “همکاران” نزدیک ترین کلینیک به محل زندگی خود را انتخاب کنید.