طب سوزنی تب سوزنی کلینیک طب سوزنی دکتر محمدمهدی اسعدی طب سوزنی  گوش طب سنتی عوارض طب سوزنی فواید طب سوزنی طب سوزنی برای زیبایی پوست مو آموزش طب سوزنی تهران اصفهان مازندران مشهد قم تبریز شیراز طب سوزنی برای لاغری درمان چاقی ترک اعتیاد با طب سوزنی هزینه طب سوزنی بهترین متخصص طب سوزنی سوزن های طب سوزنی لیفت صورت امبدینگ خطوط لبخند خط لبخند اخم کمر درد دیسک کمر طب سوزنی سردرد طب سوزنی روماتیسم زانو طب سوزنی افسردگی ریزش مو ماساژ درمانی

درمان و ترک اعتیاد به شیشه با طب سوزنی سنتی

یک پرونده جذاب (۱۵)

مدتی قبل خانمی به مطب مراجعه و راجع به ترک اعتیاد سوال داشتند. در نهایت عنوان نمودند که شوهرش به شیشه اعتیاد دارد. درخواست درمان ایشان را داشتند.

با مراجعه بیمار و ویزیت اولیه و اطمینان از جدی بودن برای ترک، درمان با استفاده از طب سوزنی و قطع کامل مواد مخدر و هر چیزی که می توانست بطور موقت جای مواد را بگیرد مثل قرص کدئین و یا ترامادول، آغاز شد. (متاسفانه بعضی بیماران فکر می کنند در حین درمان برای ایجاد نشدن عوارض ترک بهتر است مواد مخدر را مختصر استفاده کنند. متاسفانه این اشتباه که بدون اطلاع پزشک صورت می گیرد باعث شدت عوارض و طولانی شدن سیر درمان می شود.)

جلسات درمانی با توجه به وعدهای مصرف ایشان، روزی دو جلسه طب سوزنی در نظر گرفته شد. در روز اول بسیار بدبین و نگران عوارض بودند. در روز دوم بسیار راضی و خوشحال بودند. در روز سوم دچار مختصری عوارض و طبیعتا بدنبال آن نگرانی و اضطراب شدند.

در روز سوم با توجه به شرایط بیمار چند نقطه طب سوزنی به درمان روزانه اضافه شد. در روز چهارم وضعیت بهتر بود و خوشبختانه این روند رو به بهبودی روز به روز ادامه پیدا کرد. در نتیجه تعداد جلسات درمانی بعد از 10 روز، به مرور کاهش پیدا کرده و به روزی یک بار و سپس یک روز درمیان و در ادامه به هفته ای یک بار رسید.

در تمام این مدت بیمار مشغول کار روزانه بوده و تقریبا نیازی به مرخصی نداشتند. البته در چند روز اول برایشان سخت بود ولی با توجه به شغل مجبور بودند سر کار حاضر باشند.

و در نهایت با تحمل و تلاش و اراده خوب ایشان درمان با موفقیت به پایان رسید. آرزوی سلامتی بدون لغزش برای ایشان و تمام بیماران را دارم.

4 دیدگاه در “درمان و ترک اعتیاد به شیشه با طب سوزنی سنتی”

  1. سلام من قرص بی 2 و شیشه مصرف میکنم و برج 12 پارسال 3 جلسه طب سوزنی از ناحیه گوش انجام دادم و بخاطر هزینه بالا نیمه کاره راها شد الان دوباره میخام انجام بدم میشه بگید چند جلسه و هزینشش جلسه ای چند هستش

  2. سلام
    باید خدمتتون عرض کنم بنده مدت 10 سال سابقه مصرف تریاک داشتم بعد از اون مدت 5یا 6 سال از همین داروهای ترک اعتیادی که در داروخانه های گیاهی وجود داره استفاده کردم تا اینکه دیگه خسته شدم ، چون هم پولم داشت میرفت هم جونم ، بناچار تقریبا حدود 2 سال پیش به یک کلنیک ترک اعتیاد مراجعه کردم وبا توضیحات دکتر شروع به مصرف متادون کردم در ابتدا خیلی سخت بود ولی طی همون 2 هفته اول خود بخود دوز داروم به یک میل رسید. ایندفعه جداً می خواستم حتی متادون رو هم بزارم کنار ولی با اصرار آقای دکتر دوباره گرفتار متادون شدم و الان متاسفانه روزانه 10 عدد قرص 20 متادون مصرف می کنم .

    تقاضایی که از شما دارم با توجه به توضیحات بالا آیا احتمال اینکه با طب سوزنی درمان بشم وجود داره یا نه ؟ در نظر داشته باشید که اصلا تمایلی به اعتیاد ندارم و فقط می خوام از این وابستگی خلاص بشم واقعا خسته شدم .
    اگر چنانچه وقت گذاشتین و مطالب بالا رو خوندین میشه لطف کنین برام توضیح بدین که روش درمان چجوریه . مثلا روزی چند بار و یا هفته ای چندبار و هربار درمان چقدر زمان میبره
    ….
    در آخر هم هزینه اش رو حدودا بهم بگین. توضیحات شما هرچند مختصر هم باشه بسیار سپاسگذار میشم.
    خواهشاً نتیجه رو بهم ایمیل کنید بعداً برای هماهنگی بیشتر تماس میگیرم .
    دعاگوی شماخواهم بود.
    حق نگهدارتان

    1. سلام!
      متاسفانه وابستگی به متادون کار درمان را سخت می کند. درمانش امکان پذیر است ولی در زمان بیشتر. نیاز است حداقل هر روز طب سوزنی انجام دهید. بعد از پاسخ اولیه فاصله درمانی بیشتر و بیشتر می شود. تا قطع کامل درمان. هزینه درمان با طب سوزنی هر جلسه 70000 تومان می باشد. موفق باشید،

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.