طب سوزنی تب سوزنی کلینیک طب سوزنی دکتر محمدمهدی اسعدی طب سوزنی  گوش طب سنتی عوارض طب سوزنی فواید طب سوزنی طب سوزنی برای زیبایی پوست مو آموزش طب سوزنی تهران اصفهان مازندران مشهد قم تبریز شیراز طب سوزنی برای لاغری درمان چاقی ترک اعتیاد با طب سوزنی هزینه طب سوزنی بهترین متخصص طب سوزنی سوزن های طب سوزنی لیفت صورت امبدینگ خطوط لبخند خط لبخند اخم کمر درد دیسک کمر طب سوزنی سردرد طب سوزنی روماتیسم زانو طب سوزنی افسردگی ریزش مو ماساژ درمانی میگرن

درمان ترک اعتیاد بر اساس روش موسسه طب سوزنی NADA امریکا

یک پرونده جذاب (۱۴)

چند سال قبل به پیشنهاد یکی از دوستان و به جهت ارتباط و تبادل اطلاعات علمی، با موسسه NADA ارتباط علمی برقرار کردیم. نتیجه مذاکرات تشکیل یک دوره آموزش علمی ترک اعتیاد با روش طب سوزنی برای تیم علمی ما در ایران شد. دوره بسیار مفیدی بود و در پایان دوره نیز امتحان کتبی و عملی انجام شد. و مدرک معتبر بین المللی از موسسه فوق اخذ گردید.

مدرس مربوطه که پزشکی حدود 80 ساله و ساکن ایالت… و مولف چندین جلد کتاب درباره طب سوزنی بودند، با حوصله فراوان تدریس را انجام، و برای کار عملی به من فرمودند تعدادی بیمار و محلی برای درمان در نظر بگیرم. از آنجا که دوره با هزینه شخصی برگزار می شد، بیماران را به مطب خودم ارجاع و استاد هم به مطب آمده و به درمان بیمارن معتاد پرداختند.

درمان روزانه تحت نظر استاد انجام می شد. و در هر روز شرح حال و معاینه کامل انجام و در صورت عوارض، درمان تخصصی آن عارضه آموزش داده می شد. دوستان پزشک که هر کدام از آنها تجربه ای حداقل 10 ساله در طب سوزنی داشتند با سوالات تخصصی فراوان استاد را خسته می کردند. گاهی من به دوستان توصیه می کردم رعایت شرایط سنی استاد را کرده و کمتر سوال کنند تا ایشان خسته نشوند. ولی ایشان با صبر و حوصله خاصی به تمام سوالات و اشکالات دوستان پاسخ داده و هیچ گاه از خستگی ابراز ناراحتی نکردند.

بیماران که بر اساس نظر پزشکان دوره، سخت ترین موارد با چندین نوع اعتیاد (هر بیمار به چندین ماده مخدر از جمله شیشه، کراک، حشیش، تریاک، الکل و… اعتیاد داشتند) انتخاب شده بودند، در طی 14 روز براحتی بدون عوارض خطرناکی همچون تشنج درمان شدند.

در طی درمان برای اطمینان از عدم مصرف، از تمام بیماران آزمایش روزانه ادرار گرفته می شد، که خوشبختانه هیچ بیماری مواد مصرف نکرده و سلامت جسمی کامل گردید.

البته به همه بیماران پیشنهاد ادامه درمان تحت نظر پزشک شد تا از آسیب های روحی روانی و موارد لغزش بهتر پیشگیری شود.