درد مزمن معده

درمان دردهای مزمن معده بدلیل متاپلازی روده و تنگی شریان مزانتریک با طب سوزنی سنتی

یکی از دلایل مراجعه بیماران به کلینیک های طب سوزنی ، مشکلات گوارشی می باشد. از دردهای معده تا علایم ریفلاکس و یا اسهال مزمن و یا یبوست مزمن و ….

تمام مشکلات فوق با طب سوزنی به میزان زیادی بهتر شده و بعضا کاملا درمان می شوند. ولی موضوع این پرونده بطور خاصی استثناء می باشد. بنظرم با مطالعه ادامه مطلب و دیدن فیلم بیمار شما هم با من هم عقیده خواهید شد.

بیمار خانمی حدودا 66 ساله که بدلیل دردهای شکمی بسیار شدید بعد غذا مراجعه کرده است. شروع علایم بیمار از 13 سال قبل می باشد. 

دردها بقدری شدید می شود که ترجیحا سعی می کنند چیزی نخورند و همین امر به همراه بیماری زمینه ای منجر به کاهش وزن حدود 40 کیلوگرمی ایشان شده است.

برای درمان به پزشکان فوق تخصص بسیاری مراجعه کردند و مکرر آندوسکوپی انجام دادند. بدلیل سیاه شده روده کوچک جراحی انجام و 60 سانتی متر از روده را برداشتند.

متاسفانه در حین مراجعه دردهای شدید بعد غذا حتی با خوردن مایعات داشته اند.

در نمونه برداری از روده توسط پاتولوژیست محترم تشخیص متاپلازی روده گذاشته شد. و درمانهای مختلف تجویز ولی اثری نداشته است. در نهایت توصیه به تحمل دردها شد.

خوشبختانه با شروع طب سوزنی وضعیت بیمار خیلی بهتر شد و به مرور تحمل به غذا خوردن پیدا کردند و از دردها خبری نبود.خوشحالی ایشان و خانواده اش باعث خوشحال همه مراجعین کلینیک شد. توجه شما را به دیدن فیلم ایشان جلب می کنم. به امید شفای کامل همه بیماران . آمین