طب سوزنی اعجاز خالق نه پزشک

همه ما وقتی بیمار می شویم بدنبال درمان کامل و ترجیحا درمان مطلق و درمان برای تمام عمر خود هستیم. هر چند می دانیم بخش دوم انتظار ما صحیح نیست ولی یک خواسته درونی است. و خیلی مواقع این را هم از پزشک معالج خود می خواهیم.

بسیاری از بیماران وقتی به پزشک خود مراجعه می کنند می گویند: “دکتر برای همیشه خوب می شوم… دکتر قول می دهی بطور کامل خوب بشم… دکتر مطمئن باشم توسط شما خوب می شم… دکتر اگر با درمان شما خوب نشدم چی….”

و اینها را وقتی من و شما هم مریض بشویم ناخواسته به پزشک خود خواهیم گفت. خیلی طبیعی است، انسان همه چیز را کامل می خواهد. ولی متاسفانه واقعیت این دنیا چیز دیگری است.

آنچه از دست خلق خدا برمی آید همیشه نسبی است و شفای کامل فقط و فقط از آن اوست.

آنچه بشر در قالب طب مدرن امروزی و یا طب سنتی و یا طب سوزنی و یا هر روش درمانی دیگر می آموزد بر اساس تجربه و تحقیق و استدلال است. که تا کنون به نتایج درمانی خیره کننده ای هم دسترسی پیدا کرده است. بخصوص در طب سوزنی امکان درمان بسیاری از بیماری ها فراهم شده است که تاکنون بشر برای درمان آنها مشکلات بسیاری داشته است.

معجزه طب سوزنی یعنی اعجاز خالق هستی در آفرینش انسان، “تبارک الله احسن الخالقین”

در درمان هر بیماری پزشک نهایت دقت و تلاش خود را بر اساس علم و تجربه اش بکار می بندد. که یقینا هم به نفع بیمار و هم به نفع خود پزشک است. کدام پزشک را می شناسید که از درمان بیمارش لذت نبرد؟ و از عدم پاسخ درمانی مناسب بیمارش آزرده خاطر نباشد؟

پس با یقین به همه شما عزیزان عرض کنم: “هر پزشکی نهایت سعی خود را برای درمان بیماری شما بکار خواهد برد. شما هم با توسل به ذات احدیت شفای تان را قطعی فرمائید. انشاالله”