دعا برای بیماری که نمی شناسید!

یک پرونده جذاب (۱۹)

در راستای سری مقالات “یک  پرونده جذاب” این بار می خواهم گزارشی از یک پرونده به شما بدهم. ولی به شکلی کاملا متفاوت از سری پرونده هایی که تاکنون خدمتتان گزارش کرده ام. در واقع می خواهم این بار شما را در شفاء بیمارم  شریک  کنم. قبوله !؟

پدر و مادر جوان و مهربانی، همچون همه پدر و مادرها، پسر بچه ۴ ساله خود را برای درمان با طب سوزنی نزد من آوردند. پسری با چشمان درخشان که یقینا چراغ خانواده است. ولی متاسفانه  از زمان تولد، از یک بیماری رنج می برد.

پدر و مادر، هر کاری که از دستشان بر می آمد انجام داده اند. به هر متخصصی که بگویید رفته اند و یک پرونده قطور همراهشان بود. مشکل اختلال در تکلم و راه رفتن و حرکات دست است. و تشخیص متخصصین اعصاب اطفال، فلج مغزی است.

در طب سوزنی گزارشات زیادی از درمان اینگونه بیماران داریم. سازمان بهداشت جهانی هم توصیه به انجام طب سوزنی در این بیماران کرده است. و تفاوت میزان پاسخ درمانی، براساس شدت آسیب در کورتکس مغز است، که پاسخ های متفاوت را باعث می شود.

اکنون درمان برای این بیمار شروع شده است. و درخواست من از شما عزیزان هم دعا برای این عزیز است. انشاالله با درمان ایشان امید در خانواده هر چه بیشتر درخشان شود. البته با دعای خیر شما عزیزان