تعداد جلسات درمانی طب سوزنی

نامش را شما بگویید…

آنچه باعث نوشتن این یادداشت شد اتفاق شب گذشته است. هم برای اطلاع رسانی شما هموطنان عزیز و هم درد دلی با شما، و شاید هم یکی از مسئولین انجمن علمی طب سوزنی بشنود و کاری کند!!!

شب گذشته در مطب مشغول طب سوزنی برای بیماران بودم، خانم محترمی از شهرستان برای درمان بیمار ام اس (MS) تماس گرفتند. توضیح لازم را دادم و قرار شد آدرس پزشک متخصص طب طب سوزنی در شهر خودشان و یا شهر نزدیک تر را پیدا کنم و خدمتشان تقدیم کنم. البته تا اینجای کار مشکلی نبود، ولی وقتی فرمودند سوالی دارم…

آیا می شود تمام جلسات درمانی بیماری ام را در یک جلسه انجام دهید!؟ (پزشکی در تهران گفته اند این کار را برای بیماری اش انجام می دهد)

بشدت ناراحت شده و عرق شرم تمام وجودم را گرفت. (آیا چنین پزشکانی هم هستند!؟) برای ایشان توضیح دادم  باید برای بیماری ایشان طب سوزنی را با فاصله و هفته ای 2 بار انجام داد و اگر در یک روز جلسات درمانی را تکرار کنیم نه تنها هیچ منفعت درمانی ندارد بلکه مضر هم می باشد.

از آنجا که همراه بیمار تخت کناری (بیمار با پارکینسون شدید که تحت درمان قرار دارند) متوجه صحبت بنده با این خانم شده بود، بلافاصله فرمودند…

آقای دکتر سال گذشته بیمارم را به پزشکی در خیابان … می بردم او هم برایم چنین کاری می کرد و در یک روز برای چند جلسه طب سوزنی انجام می دادند  (البته پول بسیار زیادی هم می گرفت).

و با توجه به گزارش بیمار دیگری که برای چاقی از شهرستان مراجعه کرده بودند و چنین موردی برایشان اتفاق افتاده بود، تصمیم گرفتم این چند خط را با شما عزیزان درد دل کنم.

اولا همه شما عزیزان بدانید درمان هیچ بیماری با طب سوزنی را در یک روز، 15 جلسه انجام نمی دهند. نام این کار را شما برایم بگوئید چیست؟ هر چیزی می تواند باشد بجز درمان طب سوزنی.

ثانیا امیدوارم برخلاف اطلاع رسانی قبلی به مسئولین انجمن طب سوزنی (که کاری نکردند!؟) این بار کسی پیدا شود و دلی برای مردم بسوزاند. شاید!

5 دیدگاه در “تعداد جلسات درمانی طب سوزنی”

  1. استاد حق با شماست. متاسفانه بعضی از درمانگران غوره نشده مویز می شوند.

    1. آقا رضا سلام
      عزیز دلم دعا بفرمائید این حقیر اسیر دنیا نشوم که ادامه این اسیری همین سبک کار کردن می شود.موفق باشید

  2. من منتظر آدرس پزشکی هستم که قرار بود بفرستین از همدان یا کردستان یا سننج بی زحمت باشه

    1. مریم خانم سلام متاسفانه فرد مورد اطمینان را پیدا نکردم. یقینا هستند ولی بنده و دوستان کسی را نمی شناختیم.از طریق دیگری سعی می کنم برایتان پیدا کنم. ببخشی دیر شد ولی بفکر شما بودم

    2. دکتر تجزیه چی در همدان – 09186338953

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.